Keskiviikko 11.07.2018

STERKMAN OY HPK Kiekkonaisten pääyhteistyökumppaniksi!!!

HPK Kiekkonaiset on saanut uudeksi pääyhteistyökumppaniksi monipuolisia kallioratkaisuja tarjoavan Sterkman Oy:n.

Kaksivuotisella sopimuksella naisten jääkiekon nousua tukemaan lähtenyt Sterkman toimii Klaukkalasta käsin ja tarjoaa palveluitaan laajalle alueella eri puolilla maata.

Kysyimme yritykseltä, mikä sai heidät lähtemään tukemaan naisten kiekkoilua Hämeenlinnassa?

” Luimme HPK Kiekkonaisten hankalasta keväästä ja tulimme johtopäätökseen, että haluamme olla mukana tarinassa, jossa noustaan tuhkasta - vähän kuin logommekin taustalla oleva fenix-lintu, kertoo Urpo Hopponen, joka on yksi yritystä pyörittävistä veljeksistä ja lisää, että heidän toimintamalli yrityksenäkin on ns. täsmäiskut ongelmien ratkaisussa, kuten nyt tehtiin markkinointi-isku yhdelle naisten jääkiekkojoukkueelle. Hopposen mielestä markkinointiin liittyvät asiat pitää tehdä sen mukaan, että ne tuntuvat hyvältä ja jos siellä ketjun päässä tulee vielä näkyvyyttä niin se on sitten bonusta.”

”On upeaa, että löytyy ennakkoluulottomia yrityksiä, joita kiinnostaa työskennellä yhdessä myös pienempien lajien kanssa ja panostaa tulevaisuuden kehitykseen - olemme todella kiitollisia Sterkman Oy:lle heidän panoksestaan joukkueemme eteeen ja suuremmassa mittakaavassa myös tietynlaisesta edelläkävijyydestä naisten jääkiekossa, kertoo HPK Kiekkonaisten markkinointipäällikkö Jyrki Rantanen lisäten, että Sterkmanin kanssa aloitetun yhteistyön myötä naisten joukkueen kumppanina on myös mahdollisuus järjestää monipuolisia asiakastilaisuuksia sisältäen naisten kiekkoilun kannustamista ja eri ohjelma-variaatioita sisältäviä iltaohjelmia.

Kuvassa sopimuksen allekirjoittaneet Sterkman Oy:n Urpo Hopponen (oik.) ja HPK Kiekkonaisten Jyrki Rantanen.

HPK Kiekkonaisten kausi alkaa 8.syyskuuta ja kotiotteluihin kausikortteja saa ostettua joukkueen verkkokaupasta.